پرکن بلدرچین نیمه صنعتی

این دستگاه پرکن بلدرچین، با طراحی اصولی و بهره گیری از قطعات باکیفیت، به یک پرکن درجه یک استیل تبدیل شده است. مخزن و کفی چرخان این دستگاه تماما از جنس استیل بوده و بدنه خارجی آن نیز، از pvc قابل شست و شو و ضدزنگ تولید شده است. یکی از خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه پرکن، قابلیت جداسازی پرهای 12 بلدرچین به صورت همزمان میباشد.

ویژگی های پرکن بلدرچین نیمه صنعتی آریاطیور

  1. در ساخت مخزن پرکن بلدرچین و سینی چرخان آن، از استیل مقاوم استفاده شده است و این امر باعث شده تا مخزن در مجاورت با آب مقاوم باشد. بدنه بیرونی دستگاه، از PVC قابل شستشو و ضد زنگ ساخته شده است. پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه دستگاه پرکن بلدرچین، مقاوم در برابر آب و آنتی باکتریال است
  2. موتور دستگاه بنا به سفارش شما از برندهای معتبر اعم از موتورهای وارداتی و یا تولید داخلی انتخاب میگردد. در دستگاه پرکن بلدرچین نیمه صنعتی، از موتور یک چهارم وات با سیستم انتقال قدرت تسمه پولی استفاده میگردد. این موتور قادر است با سرعت متناسب، سینی کف دستگاه را چرخانده تا انگشتی ها، سبب جدا شدن پرهای 10 تا 12 عدد بلدرچین به صورت همزمان گردد. موتور پرکن با استفاده از برق تک فاز روشن شده و دارای دو شاخه کلید دار آماده میباشد.
  3. همانطور که گفته شد، جنس مخزن دستگاه پرکن بلدرچین از استیل بوده و به راحتی قابل شستشو است. علاوه بر مخزن، خروجی پر و آب نیز از جنس استیل طراحی شده است. بنابراین با ریختن آب به درون مخزن، تمام پرها و آلودگی های موجود در مخزن از این خروجی استیل ضدرنگ خارج میگردد.
  4. در این پرکن بلدرچین اتوماتیک از 450 تا 600 انگشتی ضدسایش آنتی باکتریال استفاده شده است. در صورتی که هر یک از این انگشتی ها بیش از حد به یکدیگر نزدیک باشند، لاشه پرنده آسیب دیده و در صورتی که زیاد از یکدیگر دور باشند نیز، لاشه کوچک بلدرچین در میان آنها گیر کرده و پرکنی نمیشود.به همین علت انگشتی ها به گونه ای طراحی و نصب شده اند تا لاشه پرنده به درستی پرکنی گردد.
  5. ابعاد دستگاه پرکن بلدرچین 80*60*60 میباشد و وزن آن 29 گیلوگرم است.

نحوه استفاده از پرکن بلدرچین نیمه صنعتی

در ابتدای لازم است تا لاشه پرنده را درون آبی با دمای 57 تا 58 درجه قرار دهید. لاشه بلدرچین را در آب تکان داده تا آب به زیر پرهای پرنده نفوذ کند. بعد یکی از پرهای نوک بال پرنده را بگیرید و بکشید، اگر این پر به راحتی از بدن پرنده جدا شد، لاشه را به درون دستگاه بندازید، درغیر این صورت لازم است تا لاشه بیشتر در آب گرم بماند. با چرخیدن سینی مخزن، پرهای بلدرچین به انگشتی ها گیر کرده و به آسانی جدا میشود. حال لازم است در حین کار دستگاه، مقداری آب بر روی لاشه بلدرچین ریخته تا پرها نیز جدا شود. آب و پرهای جدا شده از لاشه پرنده، از خروجی به بیرون از دستگاه ریخته میشود. تنها با گذشت چند دقیقه، جثه بلدرچین تمیز و بدون پر آماده است.

برچسب خورده برای: