تخم نطفه دار مرغ امپراطور یا برهما

پرورش و فروش تخم مرغ براهمابرای جوجه کشی

قیمت تخم نطفه دار مرغ برهما 50.000 هزار تومان

برای خرید و مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید: 09100900674

  • ارسال در عرض 48 ساعت پس از جمع آوری تخم نطفه دار مرغ امپراطور یا برهما

  • بسته بندی بصورت منظم و در داخل پوکه نرم درخت

  • تست و برسی محصول قبل از ارسال

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

  •  ارسال با انواع شرکت های باربری سریع و با اطمینان

  • مشاوره رایگان  

قیمت تخم نطفه دار مرغ امپراطور یا برهما 50.000 هزار تومان

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید

دستگاه جوجه کشی مخصوص تخم نطفه دار مرغ امپراطور یا برهما

توجه  جهت استعلام قیمت روز تخم نطفه دار مرغ برهما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

 

تخم نطفه دار مرغ برهمای طلایی
مرغ امپراطور یا برهما

 

مرغ برهما یا امپراطور Brahma            شماره تماس شرکت : 09100900674

برهماها بعنوان یکی از بزرگترین گونه های طیور شناخته می شوند. هیکل عظیم الجثه این پرندگان به آنها لقب (کینگ طیور یا هرکول و امپراطور) را داده است.

برهما (امپراطور) یک نژادمرغ آسیایی است که زادگاه آن منطقه برهما پوترا در هند می‌باشد؛ جایی که آنرا بنام چیتاگونگ می‌شناسند.

اولین برهماها در سال 1816 از چین به ایالات متحده آمریکا برده شدند و در آنجا بعلت گوشت خوب آن و قدرت بالای این پرنده در تخمگذاری و تحملش، حتی در فصول سرد، بعنوان یک پرنده چند منظوره نگاهداری می‌شد.

با این وجود، امروزه این پرنده را تنها برای مقاصد تزیینی پرورش می‌دهند که در گذشته برای اهداف اقتصادی بوده است.

متأسفانه نرخ پایین سرعت رشد این گونه باعث شده که بسیاری از پرورش دهندگان به دلیل نیاز به سرعت بالای تولید گوشت مرغ؛ سایر گونه ها را به براهماها ترجیح دهند به همین دلیل امروزه این گونه بیشتر بخاطر نمایش پرورش داده می شود تا به دلیل گوشت و تخمش.

برهماها پرندگانی مقاوم و تخمگذاران زمستانی خوبی هستند که در بین ماه های اکتبر تا می بیشترین میزان تخمگذاری را دارند.

پرهای زینتی وافر و ویژگیهای رفتاری و شخصیت دوست داشتنی شان؛ این گونه را در معرض توجه قرار داده است و به همین دلیل در نمایش های عمومی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند.       شماره تماس شرکت : 09100900674

خصوصیات ظاهری برهما:

برهماها در حالت عمومی در سه نوع رنگ روشن، تیره و زرد نخودی دیده می شوند و در هر سه نوع دارای الگوی رنگی پیچیده ای بر روی پرهای خود هستند و همچنین تمامی آنها لایه پرپشتی از پرها بر روی پاها و ساق پای خود دارند.

این پرندگان دارای پرهای متناسبی بوده و لایه متراکمی از پرها قسمت پایین بدنشان را پوشانیده است که همین امر باعث شده سایزشان بزرگتر به نظر بیایدآنها دارای سری بزرگ با ابروهایی افتاده و یک کاکل قرمز با رنگ استاندارد، ریش هایی متوسط و لاله های گوش بلند هستند. 

تعدادی از اولین براهماها که به آمریکا برده شدند تا 5/6 کیلو هم وزن داشتند، اما امروزه چنین حجمی بندرت دیده می‌شود.

وزن استاندارد برای خروسها 5 کیلو و برای مرغها 8/3 کیلوگرم محسوب می‌شود.

رفتار مرغ های برهما:

برهما پرنده‌ای آرام و خوشرفتار است که به حیوان خانگی و زینتی خوبی تبدیل شده است. خروسها آرام بوده و در برابر انسان تهاجمی نیستند.

این پرندگان عصبی و زودرنج نبوده و همین مسئله آنها را به یک گزینه ایده آل برای خانواده‌هایی که به دنبال پرنده‌ای خانگی هستند، تبدیل می‌کند.

از ویژگی های دیگر آن ها بی سرو صدا بودن آنها می باشد.

امپراطور ها تحمل بالایی نسبت به سرما دارند و در ماه های سرد سال به راحتی زندگی میکنند. براهماها، پرندگانی خونگرم، آرام و به راحتی قابل کنترل هستند.

شخصیت مطیع این پرندگان باعث شده که تربیتشان توسط صاحبانشان راحت تر شود مرغ های برهما به خوبی ازجوجه های خود مراقبت می کنند اما ممکن است ناخواسته بر روی تخم ها راه بروند و به دلیل وزن سنگین خود به آنها آسیب بزنند.

همچنین با وجود اینکه این گونه پرندگانی وحشی نیستند اما دیده شده که سایز بزرگشان باعث وحشت کودکان شده است.      شماره تماس شرکت : 09100900674

آنها با وجود سایز بزرگشان به خوبی با محدودیت قفس کنار می آیند.

نگهداری از برهما:

برهماها محدودیت را به خوبی تحمل می کنند و جهت تغذیه فقط نیازمند فضای کوچکی در محیط خارج از قفس بوده اما در داخل قفس به دلیل سایز بزرگشان نیاز به مقداری فضای اضافی دارند.

همانطور که قبلا نیز اشاره نمودیم ماده های این گونه گاهی اوقات سهواً جوجه ها یا تخم هایشان را له می کنند به همین دلیل باید تا چند روز پس از هچ، مراقب جوجه ها باشید تا از سلامتشان اطمینان حاصل کنید.

برهماها می توانند سرما را به خوبی تحمل کنند اما پرهای ضخیم آنان مانع از این می شود که بتوانند در هوای گرم به خوبی رشد و رونق داشته باشند.

سعی کنید همواره محیط اطراف برهماها را خشک نگه دارید. بسترهای مرطوب و گلی در اطراف پاهای پر از پرشان منجر به سرمازدگی در زمستان و تولید قارچ در تابستان می شود.

این پرندگان دارای روح لطیفی هستند اما به هر حال باید صاحبانشان سعی کنند تا این گونه را زمانیکه هنوز کوچک هستند با انسانها مأنوس کنند.

مرغ و خروس ها در حدود 6 تا هفت ماهگی به بلوغ کامل رسیده و در این زمان مرغ ها شروع به تخم گذاشتن می کنند که در ابتدا اندازه تخم مرغ ها از تخم مرغ های مینیاتوری بزرگتر می باشند.

تخم مرغ های این نژاد زیاد بزرگ نیست اما سرعت رشد جوجه های آن بسار زیاد است.

 

عکس های مرغ امپراطور

تخم نطفه دار مرغ امپراطور یا برهما
مرغ امپراطور
مرغ برهما
مرغ امپراطور
تخم نطفه دار مرغ برهمای طلایی
مرغ امپراطور
تخم نطفه دار مرغ برهمای طلایی
مرغ امپراطور
تخم نطفه دار مرغ برهمای طلایی
مرغ امپراطور

فیلمی از خروس های برهما (امپراطور) ⇓