خرید تخم نطفه دار مرغ زینتی جاپنیز

پرورش و فروش تخم مرغ ژاپنیز با بهترین کیفیت

برای خرید و مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید: 09100900674

قیمت تخم نطفه دار جاپنیز 50.000 هزار تومان

  • ارسال در عرض 48 ساعت پس از جمع آوری تخم مرغ جاپنیز

  • بسته بندی بصورت منظم و در داخل پوکه نرم درخت

  • تست و برسی محصول قبل از ارسال

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

  •  ارسال با انواع شرکت های باربری سریع و با اطمینان

  • مشاوره رایگان 

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید

دستگاه جوجه کشی مخصوص مرغ جاپنیز

توجه  جهت استعلام قیمت روز تخم نطفه دار مرغ ژاپنیز با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

خرید تخم نطفه دار مرغ زینتی جاپنیز
مرغ زینتی جاپنیز

 

خروس  ژاپنیز  japonez                     شماره تماس شرکت : 09100900674

خروس ژاپنی (ژاپانیز، ژاپانست، ژاپونیز) از لحاظ جثه و شکل ظاهری شبیه به مرغ و خروس نژاد سبرایت (مینیاتوری) می‌باشد، پیدایش این نژاد به سال۱۷۰۰میلادی و به کشور ژاپن باز می‌گردد.

مشخصات ظاهری: از مشخصات این گونه ماکیان، مرغ و خروس زینتی می‌توان به جثه کوچک این نژاد اشاره کرد، وزن در نژاد ژاپانست (۸۰۰ تا ۱۲۰۰ گرم) است. خروس‌های ژاپنی دارای سینه پهن و بزرگ و متمایل به جلو بوده به طوری که دم بسیار بالاتر نسبت به سینه‌اش قرار می‌گیرد، پاها در این نژاد مرغ زینتی نسبت به کل بدن بسیار کوتاه است به طوری که زیر بدن وی پنهان می‌شود و فاقد پر می‌باشد و در انواع رنگ‌ها موجود است.

تغذیه نژاد ژاپانست: جهت تغذیه مرغ و خروس نژاد ژاپانیز می‌توان از انواع دانه‌های غلات مانند گندم، ارزن و.. مخصوصاً دان مرغداری و کنسانتره به همراه سبزیجات تازه بهره جست.

سن بلوغ: سن بلوغ در حدود ۶ ماهگی است.

تعداد تخمگذاری: تعداد تخمگذاری در سال در حدود۱۸۰ تخم می‌باشد.

زمان در آمدن جوجه از تخم: ۲۰ تا ۲۱ روز بعد از خوابیدن مادر بر روی تخم‌ها است.

محل نگهداری: برای نگهداری این نژاد مرغ و خروس بستر توری یا پوشیده شده از ماسه، کاه و کلش و علوفه و… می‌باشد. حداقل فضای جهت نگهداری از یک جفت آن ۶ مترمربع به بالا است، این حداقل فضا برای حفظ سلامتی و همچنین فعالیت تولید مثل الزامی است. درصورتی که فضای محل نگهداری کوچک است بهتر است سقف محل نگهداری در حدود 5/1 متر در نظر گرفته شود تا از پر زدن و برخورد با دیواره های محل نگهداری و صدمه دیدن پرنده جلوگیری شود.

شماره تماس شرکت : 09100900674

نژادهای مختلف مرغ ژاپنی

۱ – جنگجوی ژاپنی: این نژاد از خروس های جنگی واقعی به شمار می رود و به رنگ های مختلفی نظیر : سفید دم سیاه، خال دار، زرد دم سیاه و خاکستری دیده می شود. پاهای آنها بدون پر بوده و دم آن انبوه و ایستاده است که به این نوع دم، دم سنجابی می گویند و تاجی منفرد و دندانه دار دارد که در خروس ها نسبتاً بزرگتر است. صورت و نرمه گوش پرنده به رنگ سرخ درخشان است.

۲ – کوشامو: این نژاد ژاپنی یک نژاد جنگجوی واقعی است که تعداد آن زیاد نیست و «کو» در زبان ژاپنی به معنی مینیاتوری است. سر و گردن و پاهای بزرگی دارد و سر آن پهن بوده و با چین و چروک سرخ رنگی همراه است. چشم های قوی با ابروی برجسته کوتاهی دارد و منقار آن کلفت است. تاج آن از نوع نخود فرنگی است. دم آن کوتاه و رو به پایین است. بال های آن نیز کوتاه و کوچک است.

۳ – کوئی یوشی: سر و گردن این نژاد ستبر و گوشت آلود و ابروی آن کاملاً برجسته است. این نژاد یکی از بلند آوازترین ماکیان اهلی است و مدت آواز خروس های آن ۲۰ تا ۲۵ ثانیه به طول می کشد. این نژاد یکی از نژادهای کهن و اصیل ژاپن است و تنها پرنده از پرندگان اهلی است که در آن خروس بعد از فصول زاد و ولد، پرهای خود را تغییر رنگ می دهد. این نژاد فقط به رنگ سیاه متالیک است. رشد و نمو در این نژاد کاملاً آهسته است و میزان مرگ و میز در بین آنان بالاست.

۴ – کورو کاشیوا: این نژاد در شمال مرکز ژاپن وجود دارد و از مختصات آن دم بلند و بانگ بلند خروس های آن است. رنگ صورت مرغ ها کاملاً سیاه و رنگ صورت خروس ها سیاه و سرخ است و رنگدانه های سیاهی در قاعده تاج منفرد آن دیده می شود. کف پا و ساق ها به رنگ سیاه زیتونی است. نژادی بسیار آرام است و به غیر از ژاپن، تنها در آلمان وجود دارد و تاریخ ورود آن به آلمان ۱۹۹۶ میلادی بوده و پس از آن دولت ژاپن اجازه خروج آن را از کشور نداد.

۵ – مین او هیکی: از نژادهای دم دراز ژاپنی است و از نظر ریخت و قیافه شبیه به نژاد ساتسومادوری بوده و از اعقاب تلاقی بین نژادهای شامو و شوکوکو به شمار می رود و این نژاد از جمله نژادهایی است که به وفور در قفس های موجود در داخل پارک ها و باغ ها به معرض نمایش گذاشته می شود. پرنده مذکور به رنگ های سفید، قهوه ای، نقره ای، سرخ و آبی تیره دیده می شود. معمولاً در این نژاد رنگ دم با رنگ سایر اجزای بدن متفاوت است.    شماره تماس شرکت : 09100900674

۶ – ناکازاکی: از نژادهای زیبای کوتوله به شمار می رود و منشا آن ژاپن است و پاها و تاج و گوش های کوتاه است. رنگ زرد براق بوده و پرندگانی بسیار دمساز می باشند. این پرندگان را در باغ ها پرورش داد بدون این که هیچ ضرری به بار آورند. بیشترین رنگ موجود این گونه رنگ سفید با دم سیاه است.

۷ – او هیکی: یکی از نژادهای دم دراز ژاپنی است که تاج منفرد و نرمه گوش سفید و چشم های سرخ قهوه ای دارد. پاها به رنگ زیتونی یا سبز روشن است. دم به رنگ تیره بوده و با بدن زاویه ای ۳۰ درجه می سازد. این نژاد جنگجویی حقیقی است و از تلاقی دو نژاد «اوناگادوری» و «شابو» به وجود آمده و امروزه از محبوب ترین پرنده در ژاپن به شمار می رود. وزن خروس ۹۴۰ گرم و وزن مرغ ۷۵۰ گرم است. طول دم بین ۶۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و به صورت داسی شکل می باشد.

۸ – اوناگادوری: این نژاد ژاپنی به داشتن دم بلند و داسی شکل خود مشهور است و به رنگ های مختلفی نظیر: سیاه سینه سرخ، سفید، سفید سینه نقره ای و سیاه سینه طلایی دیده می شود. ژاپنی ها معتقدند که این نژاد در اواسط روزگار ایدو (۱۶۰۰ تا ۱۸۶۸ میلادی) از جهش در نژاد شوکوکو به وجود آمده است. در دوره تایشو (۱۹۱۲ – ۱۹۲۶ میلادی) این نژاد به بهترین حد رشد و نمو خود رسید به طوری که در این دوره طول دم برخی از افراد این نژاد به شش متر و یا بیشتر نیز رسید.

۹ – فینکس: منشا ژاپنی دارد و یکی از زیباترین پرندگان زینتی است زیرا که دمی دراز دارد و رنگ های پر و بال آن بسیار زیبا است و در موزه جانورشناسی فرانسه نمونه ای خشک شده از این پرنده وجود دارد که طول پرهای آن به ۲۳۰ سانتی متر می رسد. این نوع ماکیان بیشتر در باغ وحش ها نگهداری می شود و برای آنان چوب های بلندی ساخته می شود تا پرنده بر روی آنها نشسته و بال و پر زیبایش به راحتی قابل مشاهده باشد. نژادی بسیار حساس است و باید از رطوبت و تغییرات جوی محافظت شود.

۱۰ – ساتسو مادوری: نژادی ژاپنی است و از صفات مشخصه آن دم بلند و زیبای آن به همراه چشم های تو رفته و گود افتاده آن است. علاوه بر رنگ سفید به رنگ نقره ای سینه سیاه و سرخ دیده می شود. تاجی کوچک دارد و معمولاً برای شرکت در نمایش پرورش داده می شود.

۱۱ – شامو: شامو یکی از نژادهای مخصوص مسابقه است که در ژاپن به وجود آمده است اما به نظر می رسد که اجداد آن طی قرن های ۱۷ تا ۱۹ میلادی از تایلند به ژاپن آورده شده اند و از آنها گونه های متعددی به وجود آمده است که معروف ترین آنها گونه شامو است. این گونه به عنوان گونه ای جنگجو شناخته می شود و به همین منظور توانسته است به کشورهای دیگر نیز راه یابد.

۱۲ – شوکوکو: این نژاد نیای تمام واریته های دم دراز ماکیان در ژاپن می باشد و احتمالاً زاده یکی از نژادهای قدیمی و ناشناخته ماکیان چینی است. این نژاد فقط به رنگ نقره ای سینه سیاه و یا سفید دیده می شود که البته رنگ سفید آن بسیار نادر و کمیاب است. صورت آن کاملاً سرخ و ساق های آن زرد است و این امر در تفریق این نژاد با نژاد فینکس حایز اهمیت است زیرا که نژاد فینکس نرمه گوش سفید و ساق های آبی فامی دارد. دم پرنده داسی شکل و حداقل ۹۰ سانتی متر طول دارد.

۱۳ – تومارو: این نژاد ژاپنی دارای دم بلند و آوازی بلند است. دم آن معمولاً به سه تا چهار پا بلندی می رسد و نژادی بسیار قدیمی و کهن است و معمولاً به رنگ سیاه متالیک دیده می شود.

۱۴ – یاماتو: نژادی ژاپنی است که تا حدودی به نژاد «شامو» شبیه است و از مشخصات ممیزه آن جثه بزرگ و تنومند، ساق و پاهای چاق و نیرومند و سر بزرگ و غبغب دار با چین و چروک های فراوان است که قیافه ای متفاوت با سن حقیقی پرنده ارایه می کند. دم آن کوچک و رو به پایین است و سر آن در بین دو پای پرنده قرار می گیرد. تعداد آن در انگلستان و سایر نواحی قاره اروپا بسیار کم است و تهیه این پرنده و یا تخم مرغ نطفه دار آن از ژاپن دشوار است.

۱۵ – یوکوهاما: نژادهای دم دراز متعددی در ژاپن وجود دارد و آمریکایی ها به ماکیان دم دراز با تاج نخودفرنگی یوکوهاما می گویند، اما این نام در ژاپن بر هیچ پرنده ای اطلاق نمی گردد و ظاهراً بر ماکیانی اطلاق می شود که سال ها قبل از ژاپن به خارج صادر شده است.

 

عکس های مرغ ژاپنیز

مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز
مرغ ژاپنیز

 

فیلمی از خروس فوق العاده زیبای ژاپنیز ⇓