تخم نطفه دار مرغ لهستانی

پرورش و فروش تخم نطفه دار مرغ لهستانی با بهترین کیفیت

برای خرید و مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید: 09100900674

قیمت تخم نطفه دار مرغ لهستانی 50.000 هزار تومان 

  • ارسال در عرض 48 ساعت پس از جمع آوری تخم مرغ لهستانی

  • بسته بندی بصورت منظم و در داخل پوکه نرم درخت

  • تست و برسی محصول قبل از ارسال

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

  •  ارسال با انواع شرکت های باربری سریع و با اطمینان

  • مشاوره رایگان 

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید

دستگاه جوجه کشی مخصوص مرغ لهستانی

توجه  جهت استعلام قیمت روز تخم نطفه دار مرغ لهستانی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

فروش تخم مرغ لهستانی
مرغ لهستانی

 

مرغ لهستانی Polish                 شماره تماس شرکت: 09100900674

نژاد لهستانی از شناخته شده ترین و محبوبترین نژادهای ماکیان زینتی محسوب می شود. گونه لهستانی دارای قدمت و سابقه طولانی می باشد، نژاد لهستانی در سال ۱۴۷۵میلادی در شمال لهستان شناسایی شده و از آن زمان تا کنون دست نخورده و خالص باقی مانده است. کشور لهستان همواره صادر کننده و پشتیبان مرغ و خروس نژاد لهستان بوده است.

مرغ های لهستانی پرندگان زینتی دوست داشتنی هستند که از قرن شانزدهم بعنوان گونه ای خالص شناخته شده اند. پرندگانی اهلی هستند اما ممکن اسن کمی با حواس پرتی راه رفته و یا رفتار کنند؛ چرا که تاج پرپشتشان جلوی دیدشان را می گیرد. آنها به خاطر مدل خاص پرهایشان شهرت داشته و همچنین دارای پرهای پرپشتی در بالای سرشان می باشند. در برخی از انواع، این تاج دارای رنگی متفاوت از سایر پرها می باشد. آنها همچنین دارای کاکل کوچک “وی” شکل (وی انگلیسی) و سوراخ های بینی بزرگی هستند که مختص گونه های تاجدار است.

این پرندگان تخم های سفید رنگی میگذارند و جزء طیوری هستند که تمایلی به نشستن بر روی تخم های خود ندارند. نرخ تخمگذاری در این گونه متفاوت است. برخی تخمگذاران خوبی بوده و برخی ضعیف هستند.

پنج رنگ استاندارد مورد تأیید برای مرغ های لهستانی عبارتند از: سیاه کاکل سفید، آبی، زردنخودی فیشنت، طلائی فیشنت و نقره ای فیشنت. در این میان مرغ های لهستانی کاکل سفید بالغ، دارای تفاوت قابل توجهی بین رنگ موهای تاج (سفید رنگ با رگه هایی از پرهای سیاه) و پرهای زینتی بدنشان (به رنگ سیاه براق) هستند. جوجه های این گونه با بدن سیاه و کلاه سفید رنگ روی سرشان (تاج کاملا سفید) شناخته می شوند. مرغ های لهستانی آبی رنگ نیز در واقع، ژن ضعیفی از نوع سیاه هستند.

خصوصیات نژادی: نژاد لهستانی با جثه متوسط، واجد کاکلی انبوه و چتری مانند، از پر بر روی سر و پاهای فاقد پر می باشد. وزن خروس های لهستانی 7/2 کیلوگرم و وزن مرغ های لهستانی ۳/۲ کیلوگرم است.

محل نگهداری: محل مناسب برای نگهداری از یک جفت مرغ و خروس لهستانی بستر پوشیده شده از کاه و کلش، علوفه خشک و یا خاک دستی می باشد، ابعاد مناسب محل نگهداری حداعقل ۶ متر مربع باید باشد. در ضمن اگر فضای نگهداری کوچک است بهتر است سقف ۵/۱ متر در نظر گرفته شود تا از پر زدن پرنده و برخورد با دیواره های محل نگهداری و آسیب دیدگی پرنده جلوگیری شود.

تغذیه: بهترین جیره غذایی شامل انواع دانه غلات، دان مرغداری، کنسانتره و سبزیجات تازه می باشد.

سن بلوغ: در حدود ۶ ماهگی.

تعداد تخمگذاری در سال: ۱۲۰ تا ۱۸۰ عدد تخم مرغ.

زمان جوجه درآوری: ۲۰ تا ۲۱ روز بعد از خوابیدن مادر روی تخمها.

 

عکس های مرغ لهستانی

مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
مرغ لهستانی
تخم نطفه دار مرغ لهستانی
تخم نطفه دار مرغ لهستانی

 

فیلمی از خروس های فشن لهستانی ⇓