تخم کاکادو تاج زرد

پرورش و فروش تخم نطفه دار کاکادو تاج زرد با بهترین کیفیت

برای خرید و مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید: 09100900674

  • ارسال در عرض 48 ساعت پس از جمع آوری تخم کاکادو تاج زرد

  • بسته بندی بصورت منظم و در داخل پوکه نرم درخت

  • تست و برسی محصول قبل از ارسال

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

  •  ارسال با انواع شرکت های باربری سریع و با اطمینان

  • مشاوره رایگان 

قیمت تخم نطفه دار کاکادو تاج زرد 2.820.000 هزار تومان

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید

دستگاه جوجه کشی مخصوص تخم نطفه دار کاکادو تاج زرد

توجه  جهت استعلام قیمت روز تخم نطفه دار کاکادو تاج زرد  با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

تخم نطفه دار کاکادو تاج زرد
کاکادو تاج زرد

شماره تماس شرکت : 09100900674

کاکادو تاج زرد: یا کاکادوی تاج گوگردی (Sulphur Crested Cockatoo)

زیستگاه اصلی کاکادو تاج زرد: عمدتا بومی جنگلها و بیشه زارهای جزایر سومبا (جایی نزدیک اندونزی) و بومی جنگلهای رو باز سواحل شرقی استرالیا و سواحل شمالی استرالیا و در کنار جنگلهای دریای گینه

خصوصیات ظاهری کاکادو تاج زرد: یکی از از بزگترین کاکاتوهای سرزمین استرالیا می باشد ممکن است به 50 تا 60 سانتیمتر برسد. وزنش حدود 700-900 گرم میباشد. رنگ عمومی پرها سفید و رنگ کاکل زرد است. پرهای سفید در زیر سینه و روی سر مایل به زرد کم رنگ است. رنگ تاج زرد درخشان و پوشپرهای روی گوش (لپ) نیز زرد کم رنگ می باشد تخم کاکادو تاج زرد.

طول عمر کاکادو تاج زرد: حدود 40-80 سال

ساز کاکادو تاج زرد با سایر پرندگان : توصیه نمیشود

تعیین جنسیت کاکادو تاج زرد: نر و ماده کاکادو از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم میباشند با این تفاوت که مانند اغلب کاکادوها در سنین بلوغ (6-7 سالگی) از رنگ عنبیه شناسایی میشوند. عنبیه چشم در نرها مشکی یا قهوهای بسیار تیره و در ماده قهوه ای مایل به قرمز و در پرندگان جوان خاکستری است تخم کاکادو تاج زرد.

تولید مثل کاکادو تاج زرد: در صورت نگهداری در پاسیو تکثیرشان میسر است دو تا سه تخم گذاشته و حدود 28 الی 30 روز روی تخمها می خوابد و جوجه ها پس از 10 الی 12 هفته آشیانه را ترک می کنند تخم کاکادو تاج زرد

رژیم غذایی کاکادو تاج زرد : یک رژیم غذایی متعادل شامل سبزیجات تازه، میوه ها، حبوبات، خشکبار و دانه ها و البته مقدار خیلی کمی گوشت سفید (مرغ) در هر یک الی دو هفته ۱ بار می باشد. علاوه بر آن به خوردن جوانه گلها و برگها نیز علاقه مند است. البته باید برگ ها وجاونه های مجاز را در سبد غذایی آنها تعریف کرد.

مناسب بودن برای حیوان خانگی کاکادو تاج زرد: عالی

توانایی تخم کاکادو تاج زرد سخنگویی و پرورش کاکادو تاج زرد: این کاکادو ها توانایی سخنگویی را نیز دارا میباشند. جز پرندگان خانگی خوب محسوب می شوند و نیاز به صاحب اختصاصی دارند یه این معنا که وابسته و حسود هستند و بیشتر توصیه به تک بودن در خانه می شود. برای آموزش پذیری باید پرنده در سن جوانی باشد تا بتوان دست آموزش کرد.

خصوصیات کاکادو تاج زرد رفتاری دیگر: اولین کار برای تهیه سالن طوطی خرید تخم نطفه دار طوطی کاکادو و با کیفیت میباشداز شاخصه های طوطی ها میتوان به باهوش، مهربان، اجتماعی و خونگرم است. با موسیقی حرکات نمایشی جالب و آکروباتیکی انجام می دهد، قادر به درک موسیقی و رقص می باشد. نیاز این طوطی به توجه و ابراز علاقه بیش از سایر طوطی سانان است در غیر این صورت به سرعت پرکن می شود به دلیل اینکه بسیار باهوش و عاطفی می باشد پس صاحب این پرنده باید در زمینه نگهداری پرنده ها با تجربه باشد. کاکاتو تاج گوگردی طوطی پر سر و صدا می باشد. تعداد این کاکاتو در استرالیا بسیار زیاد است و از دانه های درختان مثل پسته و سایر دانه های روغنی و همچنین درختان میوه خانه و باغ های استرالیا تغذیه می کنند. جنگل های سکونتی این کاکاتو بارانی و مرطوب است و به همین دلیل بدن طوطی گرد های زیادی دارد که پرها را ضد آب می کند تا موقع باران خیس و سنگین نشود و امکان پرواز داشته باشد بنابراین جز طوطی هایی می باشد که گرد زیادی داشته و برای افرادی که آلرژی دارن مناسب نیست. آن ها هم مانند سایر کاکادوها بسیار دوست دارند که آب را در هوا اسپری کنید تا همچون باران بر روی آن ها بریزد و بدین ترتیب آن ها حمام کنند. هنگام حمام از هیچ گونه مواد شوینده همچون صابون استفاده نکنید. نظافت روزانه قفس و هفته ای 3 روز حمام فراموش نشود.

شماره تماس شرکت : 09100900674

تخم کاکادو تاج زرد
کاکادو تاج زرد
تخم کاکادو تاج زرد
تخم کاکادو تاج زرد

تخم کاکادو تاج زرد

رقص جالب کاکادو تاج زرد ⇓