تخم نطفه دار کاکادو امبرلا

پرورش و فروش تخم نطفه دار کاکادو امبرلا با بهترین کیفیت

برای خرید و مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید: 09100900674

  • ارسال در عرض 48 ساعت پس از جمع آوری تخم کاکادو امبرلا

  • بسته بندی بصورت منظم و در داخل پوکه نرم درخت

  • تست و برسی محصول قبل از ارسال

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

  •  ارسال با انواع شرکت های باربری سریع و با اطمینان

  • مشاوره رایگان 

جهت سفارش محصول اینجا کلیک کنید

دستگاه جوجه کشی مخصوص کاکادو امبرلا

تخم نطفه دار کاکادو امبرلا
کاکادو امبرلا

       ((   شماره تماس شرکت : 09100900674  ))

کاکادو آمبرلا: یا کاکادوی چتری (Umbrella Cockatoo)

زیستگاه اصلی: ساکن جزیره ملوکان ومجمع الجزایر اندونزی

خصوصیات ظاهری: اندازه جثه این پرنده حدود 46 سانتیمتر و متوسط وزن آنها به طور معمول بین 550 تا 700 گرم است. حلقه چشمی آبی کم رنگ و عموم پرها سفید بوده و یک کاکل بزرگ سفید دارد که مانند چتری زیبا بر روی سرش باز می شود، به همین دلیل آنها را آمبرلا نامیده اند. منقار به رنگ سیاه میباشد، زیر بالها و دم به رنگ زرد کم رنگ است که هنگام پرواز به خوبی دیده میشود.

طول عمر: در شرایط مناسب نگهداری بیش از 70 سال

سازش با سایر پرندگان: متوسط

تعیین جنسیت تخم نطفه دار کاکادو امبرلا: اغلب کاکادوها در سنین بلوغ (6-7 سالگی) از رنگ عنبیه شناسایی میشوند. رنگ عنبیه در نرها قهوه ای مایل به مشکی و تقریباً سیاه است، رنگ چشم در پرنده نر بالغ، قهوه ای تیره نزدیک به سیاه، در پرنده ماده بالغ، قهوه ای روشن یا قرمز تیره (البته این قانون همیشگی نیست) و در پرندگان جوان سیاه است تخم نطفه دار کاکادو امبرلا.

تولید مثل تخم نطفه دار کاکادو امبرلا: معمولا بین2 تا 3 تخم می گذارد، حدود 25 الی 30 روز روی تخم ها می خوابند (هر دو پرنده نر و ماده وظیفه خوابیدن برتخمها را بر عهده دارند) و جوجه ها بعد از 13 الی 15 هفته لانه را ترک می کنند و در سن 6 تا 7 سالگی به بلوغ میرسند.

رژیم غذایی : یک رژیم غذایی متعادل شامل شامل انواع دانه ها، حبوبات، آجیل و سبزیجات و میوه ها و البته مقدار خیلی کمی گوشت سفید (مرغ) در هر یک الی دو هفته ۱ بار می باشد به حشرات و لارو آنها هم علاقه مند است تخم نطفه دار کاکادو امبرلا.         شماره تماس شرکت : 09100900674

توانایی سخنگویی و پرورش تخم نطفه دار کاکادو امبرلا: کاکادوهای ملوکان توانایی سخنگویی را نیز دارا میباشند. نرها به نسبت ماده ها در سن بلوغ تهاجمی تر میشوند. این گونه بخوبی تربیت میشوند و پرنده ای باوقار و باشخصیت و درعین حال خرابکارمیباشند. بعلت داشتن خصوصیات رفتاری جذاب از محبوب ترین پرنده های خانگی دنیا هستند تخم نطفه دار کاکادو امبرلا.

خصوصیات رفتاری دیگر تخم نطفه دار کاکادو امبرلا:  آمبرلاها پرنده ای کنجکاو، اجتماعی، با هوش بسیار بالا هستند که میتوانند با کارها و حرکات جالبشان هر کسی را متعجب کنند. آنها عاشق خودنمایی و قادر به تقلید صدای انسان و سایر صدا هستند و میتوانند کلمات یاد گرفته را واضح تکرار کنند، اما در کل سخنگوهای قدرتمندی نیستند.

آنها به راحتی دست آموز میشوند. کاکادو آمبرلا نیز مانند سایر کاکادوها نیاز به توجه و محبت همه روزه شما دارد،اگر شما برای توجه به آن و ناز و نوازش کردن آن وقت کافی اختصاص ندهید یا دچار پر کنی شده ویا با جیغ های گوش خراش پذیرای شما خواهد بود تخم نطفه دار کاکادو امبرلا. همچنین باید ساعاتی را در روز اختصاص به بیرون آوردن آن از قفس نمایید.

طوطی سانان برای جلوگیری از رشد منقار نیاز به جویدن دارند، در طبیعت با جویدن چوب درختان نیاز خود را برطرف میکنند. در اسارت آنها نیاز خود را با تکه های چوب و اسباب بازی هایی که شما در اختیارشان میگذارید بر طرف مینمایند. آمبرلا نیز مانند سایر طوطی سانان علاقه بسیار زیادی به جویدن دارد، پس باید به خاطر داشته باشید که هیچگاه بدون نظارت آنها را در خانه رها نکنید چون با جویدن وسایل خانه و یا حتی سیم برق ممکن است صدمات جدی به خود و یا وسایل خانه بزند.

 همانند دیگر کاکادوها، آمبرلاها هم بسیار دوست دارند که آب را در هوا اسپری کنید تا همچون باران بر روی آن ها بریزد و بدین ترتیب آن ها حمام کنند. هنگام حمام از هیچ گونه مواد شوینده همچون صابون استفاده نکنید. نظافت روزانه قفس و هفته ای 3 روز حمام فراموش نشود.   شماره تماس شرکت : 09100900674

تخم نطفه دار کاکادو امبرلا
تخم نطفه دار کاکادو امبرلا
تخم نطفه دار کاکادو امبرلا
کاکادو امبرلا

فروش تخم نطفه دار کاسکو

فروش تخم طاووس

فروش تخم بوقلمون برنز امریکایی

تخم نطفه دار لاری

فروش تخم نطفه دار غاز

فروش تخم نطفه دار بلدرچین

فروش تخم نطفه دار کبک

فروش تخم قرقاول